Polar Kraft, Kraftriket og Smart Energi i kundeservicetoppen
Våre datterselskaper havnet i toppsjiktet for strømbransjen i den prestisjetunge kundeserviceprisen «Best i Test» for 2022.
Det er vi i Yve-konsernet veldig stolte av. Spesielt når vi vet hvilken innsats ansatte i alle tre selskap legger i å sikre en enestående kundeservice og gode kundeopplevelser hver eneste dag.
Norges største vurdering av kundeopplevelser
Siden oppstarten i 2007 har “Best i test”-prisen vært en anerkjennelse for selskaper som utmerker seg i å skape bemerkelsesverdige kundeopplevelser. Gjennomført av innsiktsbyrået SeeYou, er denne årlige undersøkelsen Norges største vurdering av nye kunders opplevelser. Fokuset ligger spesifikt på opplevelsen til enkeltpersoner som ønsker å bli kunde eller etablere nyttkundeforhold.
Undersøkelsen KSP (Kundeserviceprisen) pågår fra november/desember til mars/april hvert år og vurderer grundig deltakernes kundesentre. SeeYous opplærte observatører engasjerer seg med disse sentrene gjennom ulike angitte kanaler, med totalt 25 interaksjoner per senter i løpet av perioden. Denne tilnærmingen sikrer en jevn fordeling av henvendelser og forhindrer at uforutsette hendelser påvirker resultatene. Dessuten gir det enkelte kundesenteret muligheten til å fokusere på å forbedre sin egen ytelse og oppleve positiv vekst gjennom hele vurderingsperioden.
Bransjeledende på god kundeservice
Yves datterselskaper har vist en ubønnhørlig forpliktelse til å levere fremragende kundeservice. Ved å kontinuerlig prioritere gode kundeopplevelser, har de befestet sin posisjon som bransjeledere. Denne prestasjonen vitner om deres dedikasjon, profesjonalitet og kontinuerlige innsats for å overgå kundenes forventninger.
Mens Yve retter blikket mot fremtiden, er selskapet fast besluttet på å opprettholde de høyeste standardene for kundeservice på tvers av datterselskapene. Målet er å sette nye standarder og ytterligere forbedre kundeopplevelsen i energibransjen som helhet.