Polar Kraft og Kraftriket er best på kundeservice!
Våre datterselskaper Polar Kraft og Kraftriket jobber hver dag for å gi strømkundene gode opplevelser. Vi er derfor svært stolte over at Polar Kraft og Kraftriket kom på henholdsvis 1. og 2. plass for energibransjen i kundeserviceprisen 2022!
En svært fornøyd kundesjef i Polar Kraft, Linda M. Engan, forteller at den største likheten mellom Polar Kraft og søsterselskapet Kraftriket er at begge selskap setter god kundeservice aller høyest. – For begge selskap betyr god kundeservice at du slipper lange telefonkøer og mange dagers ventetid før du får svar fra oss. – I tillegg skal vi gjøre strøm forståelig for våre kunder slik at kundene blir godt ivaretatt, sier Engan.
Spesielt hyggelig etter et krevende år
Kundesjef i Kraftriket, Jorunn Rosendal, forteller at pallplass i kundeserviceprisen er den beste tilbakemeldingen de kunne få. – Siste året har vært tøft med ekstremt stor pågang på grunn av skyhøye strømpriser og mange fortvilte kunder. I perioder har vi ikke hatt mulighet til å ta unna alle henvendelser, og våre ansatte har mer eller mindre jobbet «døgnet rundt». Det er derfor ekstra hyggelig at vi får denne bekreftelsen fra våre kunder, sier Rosendal.
Fortsetter arbeidet for best kundeservice
Gjennom kundeundersøkelsen har både Polar Kraft og Kraftriket fått mange gode tilbakemeldinger på hva de gjør riktig, og ikke minst hva de kan bli enda bedre på. Begge selskap fortsetter det kontinuerlige, viktige arbeidet for at Polar Kraft og Kraftriket skal fortsette å være «best i klassen» på kundeservice. Engan og Rosendal er skjønt enige om at Polar Kraft og Kraftriket er velsignet med de beste kunderådgiverne, og at det gode resultatet ikke hadde vært mulig uten den gode jobben som gjøres – hver eneste dag.
Populær kundeundersøkelse i mange bransjer
Helt siden 2007 har SeeYou i samarbeid med Confex arrangert og gjennomført Kundeserviceprisen. Undersøkelsen Kundeserviceprisen – «Best i test» gjennomføres hvert år og deltakende kundesentre inndeles i klasser etter bransjer. Innsikten hentes inn gjennom 25 kundehenvendelser, fordeles på fire prestasjonsområder og hentes inn gjennom fire måneder.
Les mer om kundeserviceprisen 2022 her.